Frans-en-Jolanda-Sicilië-2009.reismee.nl

Villa Galante Taormina

Taormina schijnt nogal een dure plaats te zijn, de hotels zijn best duur en het was nog even zoeken voordat ik iets leuks had gevonden dat ook nog heel goed te betalen is.

Het is Villa Galante geworden, een B & B in Taormina, ik was er echt blij mee dat ik dit gevonden had

Tongue out
.

Rose & Mike:

Rose and Mike the owners of Villa Galante. We are both from the United States. Rose is a practicing psychologist and Mike is a retired math/science teacher. We are both foodies and enjoy the local Sicilian wines.

The terrace of the Sea Terrace room. A Great spot for having breakfast or a glass of excellent Sicilian wine with cheese and bread, and watch the color of the sea change.

Ik heb al met Mike gemaild en we kunnen er terecht, komen we meer dan 4 nachten dan krijgen we ook nog korting! We kunnen de auto parkeren bij de B & B, dus dan hoeven we niet lang te zeulen met de koffers. In Taormina kun je namelijk niet makkelijk met de auto rijden, de binnenstad is afgesloten voor verkeer. Villa Galante ligt dichtbij de hoofdstraat, het centrum is ongeveer 10 minuten lopen. Het mooiste strand zoeken we wel op met de auto en ook de Etna gaan we van hieruit bezoeken.

We verblijven hier van de 10e september tot en met de 17e september, dan moeten we helaas alweer naar huis.

Reacties

Reacties

Carine Verhoeyen

wat vonden jullie van Villa Galante? Wij zijn ook op zoek naar iets goeds en betaalbaars in Taromina.

Jolanda

Hallo Carine,

De eigenaren waren erg vriendelijk, het ontbijt was goed, maar niet bijzonder of uitgebreid. Wij hadden geloof ik de kleinste kamer, deze was mooi, goed onderhouden en schoon. Internet was een probleem, zij hadden een probleem met de router, maar ik neem aan dat dat in de tussentijd opgelost is... :-). De ligging is supermooi, je kijkt zo over de zee uit. Je moet wel een stukje bergaf lopen naar het dorp zelf, en bergop terug. Ik denk dat het zo'n 20 minuten lopen was. De prijs was goed vond ik want de overnachtingen zijn best duur daar. Het autorijden is lastig, in Taormina zijn veel smalle straten en eenrichtingswegen, dus wij hebben de auto daar niet veel meer gebruikt. Als je op zoek bent naar een redelijk geprijsde accommodatie die toch mooi en netjes is dan zit je goed in Villa Galante. Veel plezier in Taormina!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!