Frans-en-Jolanda-Sicilië-2009.reismee.nl

Santa Flavia naar Castelbuono

We hebben een paar dagen niet kunnen internetten
Frown
, ook hier in Santa Flavia, waar de Agriturismo toch heel luxe is, kun je niet op je eigen kamer internetten. We zitten nu in het kantoor van de receptioniste. Gisteren zijn we naar Palermo geweest, we zouden met de trein gaan, maar het was nogal lastig om aan kaartjes te komen, dus zijn we met de auto gegaan. We hebben daar gewoon langs de weg geparkeerd en5 euro betaald aan een wazig figuur die geld stond te innen voor parkeerders. Voor 5 euro konden we tot 5 uur blijven staan, wij maar een duim omhoog gestoken dat het goed was, je wilt toch ook geen kras op je auto hebben. Natuurlijk was hij om 5 uur nergens meer te bekennen, maar gelukkig hadden we ook geen bekeuring onder de ruitenwisser... Palermo is niet de place to be, we hebben dan ook alleen de Capella Palatina bezocht (prachtig) en we zijn even in een park geweest. Daarna naar een patisserie met airco (hihi) en lekkere cappucino gedronken en een aantal kleine gebakjes gegeten
Tongue out
. Vandaag gaan we eerst naar Le Catacombe dei Cappuccini bij Palermo en Monreale om een klooster te bezoeken wat schitterend moet zijn en dan naar ons volgende adres in Castelbuono. Ik hoop dat we daar wel internet mogelijkheid hebben zodat ik de verhalen van de vorige dagen nog erop kan zetten, maar ik heb het idee dat het daar niet kan. Dus wanneer we er weer zijn kan ik nog niet zeggen. Heel veel groetjes en tot de volgende keer!

Pap en mam: veel succes deze week! (P.s.: laat even weten wanneer jullie de sleutel hebben gekregen

Laughing

Miranda

Hey Jolan en Frans! Leuk om jullie verhalen te lezen. Zo te horen is het echt genieten en ik hoop dat de nog te komen dagen van hetzelfde zijn! Veel plezier en tot schrijfs maar weer.

Miran

PS Deze is voor de pap en de mam: Veel geluk in jullie nieuwe woning!