Frans-en-Jolanda-Sicilië-2009.reismee.nl

Lekker warm hier!

Hallo, hier zijn we weer

Laughing

Gisteren zijn we naar het natuurpark Lo Zingaro gereden, het was zo warm dat we besloten niet naar binnen te gaan. We zijn naar de tonijnafslag gereden en hebben daar even in de schaduw genoten. Daarna zijn we naar San Vito lo Capo gereden en hebben ons daar aan het prachtige strand neergelegt. Het is een echt groot strand met wit zand en kristalhelder water, zo mooi had ik het nog niet gezien, niet op de Dominicaanse republiek, Griekenland of Spanje. Daar was het ook heel goed uit te houden onder de parasol, boekje erbij, af en toe in het water, heerlijk

. Vandaag gaan we naar Erice, een bergdorp dat heel mooi schijnt te liggen, ik zag in een boekje dat ze daar een zaak hebben waar ze heel lekkere gebakjes verkopen dus daar gaan we ons te goed aan doen... Verder lekker rustig aan want wandelen valt niet mee in de warmte, het is nu bijna 10 uur, maar al heel heet. Tot de volgende keer maar weer!