Frans-en-Jolanda-Sicilië-2009.reismee.nl

Vluchten Sicilië geboekt

Gisteravond hebben we de vluchten voor Sicilië geboekt. We hebben via de site van Brussels Airlines geboekt. We gaan van donderdag 27 augustus t/m donderdag 17 september 2009.

Voor de heenvlucht betalen we € 58,00 p.p. zonder tax en voor de terugvlucht€ 28,00 p.p. zonder tax. Dat zijn toch leuke prijzen hè? Inclusief tax was het voor de retourvlucht € 185,00 p.p.

Ik zag net op hun site dat de heenvlucht nu alweer uitverkocht is, we zijn net op tijd geweest...

Datum

Brussel

13.55 uur

16.50 uur

2 uur 55

De vluchttijden zijn heel fijn, niet midden in de nacht ofzo. We hadden bij 2 reisbureaus nagevraagd voor hoeveel zij vluchten konden regelen, dat waren even andere bedragen... D-Reizen had een vlucht met Lufthansa voor € 350,00 p.p. en ook nog over München, reistijd van 1 uur 's middags tot 10 uur 's avonds, whahahaha. Een ander reisbureau kon de vluchten met Brussels Airlines ook wel boeken maar natuurlijk moeten zij er zelf ook nog wat aan verdienen, dus wel met reserveringskosten. Daarom hebben we het zelf gedaan.

Volgens FBTO reisverzekeringen kun je deze evengoed annuleren mocht het nodig zijn. Nu ga ik maar eens kijken naar de B & B's, ze hebben op Sicilië erg leuke B & B's, midden in de natuur en dus prachtig gelegen. Een mooie site hiervoor is Bed & Breakfast Sicily, hier ga ik eens op kijken of we leuke overnachtingen kunnen plannen.